Spørreundersøkelse for ordningen med regionale verneombud

22.08.2016
For å bedre kunne måle nytteverdien og kartlegging av ordningen med regionale verneombud, vil alle virksomheter som får besøk av og mottar rapport fra regionalt verneombud, bli bedt om å svare på en spørreundersøkelsen. Virksomhetenes identitet vil være skjult. Undersøkelsen tar ca. 5 minutter å gjennomføre.

Vi ønsker tilbakemelding på erfaringene med å få besøk av regionalt verneombud og om virksomhetene får styrket og økt kunnskap om sitt verne- og HMS-arbeid som følge av besøket. Resultatene av spørreundersøkelsen vil brukes til å videreutvikle ordningen med regionale verneombud, slik at den blir til best mulig nytte for virksomhetenes arbeid. 

Vi håper du tar deg tid til å besvare spørreundersøkelsen!
Arkiv

Avgift 2018

24.04.2018

Årsrapport 2017

14.03.2018

Endringer i Godkjenningsordningen for renhold

23.01.2018

Allmenngjøring av lønn innen overnatting, servering og catering

23.01.2018

Intervju med ny leder av sekretariatet.

08.06.2017

Informasjon om innkreving av avgift 2017 – endring av avgiftsbeløp

18.05.2017

Vi søker etter 5 nye regionale verneombud

05.05.2017

Verdens arbeidsmiljødag 28. april

27.04.2017

Renholdskonferansen 2017

25.04.2017

Årsrapport 2016

03.03.2017

Ny Info brosjyre om RVO-enes oppgaver og myndighet

10.01.2017

Utsendelse av avgiftskrav 2016

02.09.2016

Spørreundersøkelse for ordningen med regionale verneombud

22.08.2016

Intervju med regionalt verneombud

20.06.2016

Samling for verneombud i renholdsbedrifter

15.06.2016

Årsrapport for 2015

05.04.2016

HMS-grunnkurs i arbeidsmiljø

18.02.2016

Ny brosjyre "På jobb i Norge - dette må du vite"

16.11.2015

Intervju med regionalt verneombud Nina og Steve

09.10.2015

Utsendelse av krav om avgift 2015

02.09.2015